Support

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Verzendkosten

Al onze producten worden direct na betaling per e-mail verzonden, hierdoor hoeven wij geen verzendkosten in rekening te brengen.

Klachtenprocedure

 Heb je een klacht of opmerking over je aankoop? Ga dan als volgt te werk:

  • Beantwoord de e-mail met de bestelling die je van ons hebt ontvangen en geef aan wat het probleem is.
  • Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, meestal zelfs binnen 12 uur.
  • Heb je een code ontvangen die niet werkt, dan ontvang je na controle van de code een vervangende code of het aankoopbedrag terug op je rekening.

Betaalmogelijkheden

 Wij accepteren alleen de allerveiligste betaalmethoden zoals i-DEAL, bankoverschrijving, MisterCash en Giropay.

Code verwijderd / niet ontvangen?

Heb je de e-mail met je bestelling per ongeluk verwijderd of niet ontvangen? Vraag dan hier je code op.

Bestelling Annuleren / Artikel retourneren

Een bestelling annuleren of een artikel retourneren is bij Online Gamecard Diensten B.V. geen probleem!

Verkeerde code gekocht?

Heb je per ongeluk de verkeerde code gekocht dan doen wij niet moeilijk, je ontvangt binnen 24 uur een vervangende code of je aankoopbedrag retour.

Bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst, maar zie je hier toch van af, dan kan dat! Natuurlijk alleen wanneer de code nog niet geactiveerd is. Reageer dan op je bestelling en wij zorgen dat je aankoopbedrag wordt teruggestort.