Mobiel betalen met 0906
betalen met telefoon 0906

Betaal gemakkelijk telefonisch met 0906-729 0027

Bijna iedereen heeft tegenwoordig een telefoon op zak. We kunnen eigenlijk helemaal niet zonder! De meeste van ons maken dan ook volledig gebruik van deze handige uitvinding. Tegenwoordig kun je bijna alles wat je op pc of laptop doet, heel makkelijk met je smartphone regelen. Mobiel betalen hoort daar ook bij. Op deze pagina lees je hoe je gemakkelijk je telefoon gebruikt om bij Gamecardsdirect betalingen te voltooien. Zo heb je jouw Paysafecard, PlayStation Network Card of andere game- en giftcard binnen enkele minuten per e-mail op je telefoon!

Waarom zou ik mobiel betalen bij Gamecardsdirect?

Het betalen met een mobieltje in onze webshop maakt online shoppen een stuk makkelijker. Je kunt nu waar je ook bent binnen no-time een prepaid voucher bestellen en ontvangen. Je hebt dus geen laptop of computer nodig! Met deze betaalmethode betaal je voor het product met beltegoed. Wij hebben om die reden geen bankgegevens van je nodig. Dus wil je snel en gemakkelijk een giftcard bestellen, maar heb je geen PC (binnen handbereik)? Kies dan voor de optie mobiel betalen!

Hoe betaal ik mobiel met 0906?

Betalen met je mobieltje via 0906-729 0027 is heel makkelijk. Volg de stappen hieronder om snel een digitale cadeaukaart aan te schaffen:

  1. 1. Vul je winkelmandje met de producten die je wilt hebben;
  2. 2. Voor je naam en e-mail adres in zodat wij weten waar de code naartoe moet;
  3. 3. Ga verder naar de betaling en kies Mobiel betalen als betaalmethode;
  4. 4. Je wordt nu doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving;
  5. 5. Bel met je telefoon het nummer zoals aangegeven op de webpagina;
  6. 6. Voer de code in die je hebt gekregen;
  7. 7. De verbinding wordt verbroken zodra de betaling in orde is;

Je krijgt direct na aankoop de code per e-mail toegestuurd. Veel plezier!

Wat kan ik doen als er een onrechtmatige betaling is voltooid met mijn telefoon?

Het kan helaas gebeuren dat er op een onrechtmatige manier een mobiele betaling is voltooid met jouw telefoonrekening. Heb je opgemerkt dat er een betaling is voltooid die jij niet herkent? Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice en de gegevens van de betaling opvragen. We helpen jou graag de oorzaak van het probleem te achterhalen!