Meest gestelde vragen / FAQ

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn code ontvang?

Alle codes worden verstuurd via een geautomatiseerd leveringssysteem. De codes worden direct na betaling per mail toegezonden. De levertijd bedraagt hierdoor maar een paar seconden!

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze producten worden direct na betaling per e-mail verzonden, hierdoor hoeven wij geen verzendkosten in rekening te brengen.

Wat te doen als ik een klacht of opmerking heb?

Heb je een klacht of opmerking over je aankoop? Ga dan als volgt te werk:

  • Beantwoord de e-mail met de bestelling die je van ons hebt ontvangen en geef aan wat het probleem is.
  • Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden.

Mijn code is niet geldig / al in gebruik!

Heb je een code ontvangen die niet werkt, volg dan de stappen uit de vorige vraag. Je ontvangt na controle van de code een vervangende code of het aankoopbedrag retour op je rekening.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren alleen de meest veilige betaalmethoden zoals iDEAL (alleen voor Nederlandse klanten), SofortBanking, bankoverschrijving, MisterCash/Bancontact (alleen voor Belgische klanten) en Giropay (alleen voor Duitse klanten).

Mijn code is verwijderd / ik heb mijn code niet ontvangen!

Heb je de e-mail met je bestelling per ongeluk verwijderd of niet ontvangen? Vraag dan je bestelgeschiedenis op. Indien je je code niet ontvangen hebt kan het ook zijn dat je je e-mailadres verkeerd hebt opgegeven. Je kunt dan het beste even telefonisch contact met ons opnemen. 

Ik krijg geen e-mails van jullie!

Ontvang je geen reactie op je mails en heb je geen mail ontvangen met je bestelling? Voeg ons dan toe aan je contactenlijst. Sommige e-mail providers en/of virusscanners zien onze mails als spam / ongewenste e-mail en voorkomen dat je onze mails binnenkrijgt.

Wanneer je ons e-mail adres toevoegt aan je contactenlijst zul je hier geen problemen meer van ondervinden. Ons (hoofd) e-mailadres is [email protected]en.nl.

Hoe kan ik een bestelling / artikel retourneren?

Een artikel retourneren is bij ons geen probleem! Mits de code nog niet is gebruikt zal deze altijd door ons worden teruggenomen. Stuur ons even een mailtje als antwoord (reply) op de mail met je code erin en wij maken het voor je in orde.

Je kunt je verkeerd aangekochte codes binnen 7 dagen omruilen. De codes worden dan opnieuw in onze database geplaatst en verkocht. Indien een andere klant de code succesvol kan gebruiken krijg je, je nieuwe code toegestuurd of het geld terug.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst, maar zie je hier toch van af, dan kan! Natuurlijk alleen wanneer de code nog niet is geactiveerd. Reply op je bestelling, wij plaatsen de aangekochte code opnieuw in het systeem, als de code succesvol geactiveerd wordt door de volgende klant dan storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Na succesvolle wederverkoop en activatie van de code wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen naar je rekening teruggestort.

Hoe krijg ik de code aangeleverd?

Wij versturen alle codes per e-mail. De codes worden in de vorm van een scan van een kaartje of als digitale code verstuurd. 

Waar kopen jullie de kaartjes in?

Wij kopen onze producten overal ter wereld in. Omdat wij een breed aanbod aan producten verkopen en er niet één leverancier is die al deze producten aanbiedt, kopen wij de producten bij verschillende aanbieders in. 

Kan ik mijn kaartje ook komen ophalen?

Nee, dat gaat helaas niet. Wij verkopen geen fysieke kaartjes en hebben ook geen fysieke winkel. 

Kan ik ook een (BTW-) factuur krijgen?

Indien je een (BTW-)factuur wilt ontvangen, kun je dit gewoon per mail aangeven, vermeld dan wel de benodigde factuurgegevens.