Meest gestelde vragen / FAQ

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn code ontvang?

Alle codes worden verstuurd via een geautomatiseerd leveringssysteem. De codes verschijnen hierdoor vrijwel direct na betaling op je scherm en worden eveneens per mail toegezonden. De levertijd bedraagt hierdoor ongeveer 30 sec.!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Al onze producten worden direct na betaling per e-mail verzonden, hierdoor hoeven wij geen verzendkosten in rekening te brengen.

Wat te doen bij een klacht?

Heb je een klacht of opmerking over je aankoop? Ga dan als volgt te werk:

  • Beantwoord de e-mail met de bestelling die je van ons hebt ontvangen en geef aan wat het probleem is.
  • Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, meestal zelfs binnen 12 uur.

Mijn code is niet geldig / al in gebruik!

Heb je een code ontvangen die niet werkt, volg dan de stappen uit de vorige vraag. Je ontvangt na controle van de code een vervangende code of het aankoopbedrag terug op je rekening.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Wij accepteren alleen de allerveiligste betaalmethoden zoals iDEAL (alleen voor Nederlandse klanten), SofortBanking, bankoverschrijving, MisterCash/Bancontact (alleen voor Belgische klanten) en Giropay (alleen voor Duitse klanten).

Code verwijderd / niet ontvangen?

Heb je de e-mail met je bestelling per ongeluk verwijderd of niet ontvangen? Vraag dan je bestelgeschiedenis op. Indien je je code niet ontvangen hebt kan het ook zijn dat je je e-mail adres verkeerd hebt opgegeven. Je kunt dan het beste even telefonisch contact met ons opnemen. 

Ik krijg geen e-mails van jullie!

Ontvang je geen reactie op je mails en heb je geen mail ontvangen met je bestelling? Voeg ons dan toe aan je contactenlijst. Sommige e-mail providers en/of virusscanners zien onze mails als spam / ongewenst en voorkomen dat je onze mails binnenkrijgt. Wanneer je ons e-mail adres toevoegt aan je contactenlijst zul je hier geen problemen meer van ondervinden. Ons (hoofd) e-mail adres is [email protected].

Bestelling / artikel retourneren?

Een artikel retourneren is bij ons geen probleem! Mits de code nog niet is gebruikt zal deze altijd door ons worden teruggenomen. Stuur ons even een mailtje als antwoord (reply) op de mail met je code erin en wij maken het voor je in orde.

Je kunt je verkeerd aangekochte codes binnen 7 dagen omruilen. De codes worden dan opnieuw in onze database geplaatst en verkocht. Indien een andere klant de code succesvol kan gebruiken krijg je, je nieuwe code toegestuurd of het geld terug.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je een bestelling geplaatst, maar zie je hier toch van af, dan kan dat! Natuurlijk alleen wanneer de code nog niet geactiveerd is. Reply dan op je bestelling, wij plaatsen de aangekochte code opnieuw in het systeem, als de code succesvol geactiveerd wordt door de volgende klant dan storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Na succesvolle wederverkoop en activatie van de code wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen naar je rekening teruggestort.

Hoe krijg ik de code aangeleverd?

Wij versturen alle codes per mail. De codes worden in de vorm van een scan van een kaartje of als digitale code verstuurd. 

Waar kopen jullie de kaartjes in?

Wij kopen onze producten overal ter wereld in. Omdat wij zulk een breed aanbod aan producten verkopen en er niet 1 leverancier is die al deze producten aanbiedt, kopen wij de producten bij verschillende aanbieders in. 

Kan ik mijn kaartje ook komen ophalen?

Nee, dat gaat helaas niet. Wij verkopen geen fysieke kaartjes en hebben ook geen fysieke winkel. 

Hoe zit het met de BTW en kan ik ook een BTW factuur krijgen?

De prijzen die op de website vermeld staan zijn inclusief BTW. Een aantal van onze producten zijn BTW vrij, dit zijn de:

  • Google Play Gift Cards
  • Nintendo eShop Cards
  • Itunes Gift Cards
  • Steam Gift Cards
  • Battlefield Gift Cards
  • Facebook Gift Cards
  • Spotify Gift Cards
  • Netflix Gift Cards
  • Cadeaubonnen
  • PSN Gift Cards t.w.v. 5 en 10 euro

 

Indien je een (BTW) factuur wilt ontvangen, kun je dit gewoon per mail aangeven, vermeld dan wel de benodigde factuur gegevens.